Werk

Wat we doen hebben we hiernaast voor u op een rij gezet. Ook vindt u op deze pagina een impressie van ons werk. De beelden kunt u vergroot weergeven.

We werden gevraagd bij het bestaande logo een nieuwe huisstijl te ontwerpen die past bij het product maar met een eigentijdse moderne uitstraling. Naast het drukwerk en de website hebben we ook de auto- en winkelbelettering verzorgt. 

Bakkerij Tom van Otterloo | huisstijl | website | belettering | klantenkaart | diverse flyers


Een stoer en strak logo waarin de naam 'IJselhovenier' goed naar voren komt. Het logo heeft een duidelijke link naar het landschap en de rivier. Ook in het kleurgebruik komt dit sterk naar voren. Het logo is makkelijk te gebruiken voor de diverse toepassingen. De website is helder en duidelijk van opzet en er wordt gebruik gemaakt van meerdere sfeerbeelden als achtergrond.  

IJsselhoveniers | logo | huisstijl | website


Ontwerp een huisstijl en website waar de sfeer een belangrijk element is. Het moet mensen die op zoek zijn naar coaching of counseling het 'juiste gevoel' geven. Het logo is opgedeeld in twee lettergrepen om de klank van de naam goed weer te geven. Op de website wordt de sfeer benadrukt door het gebruik van sfeervolle foto's die allemaal de zee als gemeenschappelijke deler hebben. Het logo en de huisstijl zijn ontworpen door Kontekst grafische vormgeving.  

Avvenire Coaching en Mediation | logo | huisstijl | website


Infinity is een detachering- en adviesbureau voor HBO-plus en academici. Het bureau is met name werkzaam in de regio Overijssel. De wens van het bureau was een logo dat de naam Infinity (oneindig) benadrukt. Het logo bestaat uit twee gesloten elementen (een cirkel en een acht). Deze staan symbool voor 'oneindig' (infinty). Binnen de huisstijl is hier op verschillende manieren gebruik van gemaakt.  

Infinity | logo | huisstijl | offertemap


In 2002 en 2004 werd HollandVorm gevraagd alle media uitingen voor de Biënale Figuratieve Kunst Arnhem vorm te geven. De kleuren van de huisstijl worden elke twee jaar aangepast. Deze moeten dan ook prominent aanwezig zijn. We hebben afwisselend gekozen voor een staande en liggende uitvoering. Op elk affiche, billboard en het omslag van de catalogus is nadrukkelijk gebruikgemaakt van de namen en het werk van elke kunstenaar.  

BNFK | catalogus | billboards | affiches


Vonny vroeg ons een huisstijl en website te ontwikkelen met een frisse uitstraling waarin sterk de spirituele benadering van Spreng tot uitdrukking komt. De naam 'Spreng' verwijst naar een water- bron. Het logo bestaat uit een vlak dat doorsneden wordt door bogen. Hierdoor ontstaat een grafische weergave van een bron. Naast persoonlijke foto's is er op de website gebruikgemaakt van sfeerbeelden en kleuren die aansluiten bij de spirituele benadering van haar bedrijf.  

Spreng | logo | huisstijl | website


Marjolein Berkvens vroeg ons een logo, huisstijl en een website te ontwerpen voor haar zangpraktijk in Arnhem. Het lettertype dat voor het logo gebruikt is heeft een sierlijke uitstraling dat goed past bij de zangpraktijk. Voor de website zijn er sfeerbeelden van zangvogels gebruikt.

Zangpraktijk Marjolein Berkvens | logo | huisstijl | website


Rik Luijmes is een oude bekende van ons. Naast training en coaching d.m.v. theaterworkshops Is hij ook theatermaker. Hij vroeg ons een huisstijl en website voor theatergroep Greppel te ontwikkelen. Een voorwaarde was 'een krachtige uitstraling in aardse kleuren'. Het logo is ontworpen door Kontekst grafische vormgeving en heeft als basis een krachtig lettertype in een bruine tint. Op de website wordt de aardse sfeer benadrukt door het gebruik van bijpassende foto's

Theatergroep Greppel | logo | website | Flyers | huisstijl


Stichting Eigenheim in Westervoort vroeg ons een heldere website te ontwerpen. Een overzichtelijke website met behalve de doelstelling ook veel plaats voor de geschiedenis en het ontstaan van de stichting. De website is uitgevoerd in frisse kleuren en er is gebruik gemaakt van foto's uit Westervoort die te maken hebben met de doelen waaraan deze stichting in het verleden al gelden heeft geschonken.

Stichting Eigenheim | website


Een tijdloos logo voor een startende pedicurepraktijk met een duidelijke herkenbaarheid. Daarnaast een flyer en natuurlijk een website. In plaats van het bekende 'voetje' hebben we hier gekozen voor de basale vorm van de omtrek van de voet. Hierdoor ontstond een strakkere vorm die op verschillende manieren te gebruiken is

Voetsante | logo | huisstijl | flyers | website


Reklamat is dé partner met wie we samenwerken als het gaat om belettering, geveleclame, bewegwijzering en welke vorm van belettering dan ook. Ze wilden een ontwerp voor de website waar vooral ruimte is voor de diversiteit aan diensten die Reklamat kan aanbieden. De website is uitgevoerd in de huisstijlkleuren van Reklamat. Daarnaast zijn ook andere elementen uit de bestaande huisstijl in de website verwerkt 

Reklamat | website


Ontwerp een promotiebox met daarin ruimte voor een brochure, materiaalmonsters en voor- beeldkaarten. De brochure is gedrukt in een combinatie van offset en zeefdruk (uiteraard door HAL zeefdruk zelf uitgevoerd). De brochure bestaat uit meerdere pagina‘s van verschillend formaat. De brochure en de doos zijn allebei handgevouwen.  

HAL zeefdruk | promotiedoos | brochure